Cele i planowane efekty projektu:

Celem projektu jest zwiększenie potencjału konkurencyjnego firmy poprzez wprowadzenie na rynek innowacyjnej gamy produktowej – piw niepasteryzowanych i niefiltrowanych o zwiększonych właściwościach prozdrowotnych produkowanych ze słodów owsianych według receptury i technologii stanowiącej wyniki prac badawczo-rozwojowych, które zostały nabyte od jednostki naukowej.

Dzięki realizacji projektu możliwa stała się zarówno realizacja celu głównego, czyli zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności firmy, a także celów szczegółowych, takich jak wdrożenie na rynek innowacyjnej w skali międzynarodowej gamy produktowej, możliwość realizacji zamówień wykraczających poza zdolności konkurencyjnych dostawców, zaspokojenie potrzeb odbiorców, zwiększenie udziału w rynku, zwiększenie zatrudnienia, czy też wdrożenie pro środowiskowych rozwiązań.

Wartość projektu: 2 222 000,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 995 678,19 PLN

DOBRY BROWAR UL. GRZYBOWO 34, GNIEZNO 62-200 POLSKA

© 2020 | Dobry Browar